suck..

En stor jävla suck, var ute och körde bil med pappa och fick reda på något HEMSKT, mår väldigt dåligt nu och får se om jag orkar skriva om det. Jag skan försöka:
Jo, min kusin ska gifta sig ihelgen med en råtta, och dem har ett barn, Knut-William, och idag så sa berätta dem en HEMSK sak för pappa. k(dem förtjänar inte stora bokstäver )alle började och sa: Knutte, vad tycker vi om Bajen? och marie samtidigt visade fingrarna mot halsen, och så sa dem och han "kunde det där", han brukade ochså tydligen göra så. Och om jag NÅGONSIN får se detta, ja, då kommer jag fanimig åka och göra någonting riktigt hemskt, (inte med Knutte) MEN kalle, OM du läser (tror du gör det) HAHAHAHA! Det kommer komma en ljuvlig hämd snart och det kommer vara så jävla kul (inte för dig)!

image442


Sov gott! PUSS
Tråkig uppdatering idag jag vet =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm...

2008-05-20 @ 22:28:05
Postat av: [email protected]

hej simon:)

2008-05-20 @ 23:28:03
URL: http://mickethegis.blogg.se
Postat av: Anonym

Aik Aik Aik

2008-05-21 @ 09:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0