I'm back!

Sådär, kom nyss hem från Joar, och har suttit och dega med honom och Joel, var helt okej. Joars snälla far bjöd på en massa gott fika. Var på stan tidigare idag med dem båda grabbarna, köpte en present till far och sedan fixa vi lite stuffs som vi hade fått! Joar blev glad och jag blev nöjd! =) Mohaha. Som vanligt åkte Einar fram men bara vid min hemkomst ensam!

 Tisha och ett par badbraxer från Cali, thnx 


Bajen biljetterna!

Haha sedan vare inte så mycket mer. Har blivit ganska tråkigt här, Måste börja fixa lite roligt, men ska till Elov ikväll och då kanske jag tar med kameran, får se, isf kommer lite bilder därifrån. Men på Söndag äre ju BAJEN och då jävlar kommer det bilder! =) Aja, ska dra mig vidare här nu, men vi hörs väl imorgon,

Tjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0