fotboll

har spelat fotboll nu i ca: 2 h och 30 min, jätteroligt och jättebra. Nu är jag trött så ska jag duscha, plugga sova, så ska jag ta mig en sovmorron imorgon eftersom jag duschar ikväll;) Duschar egentligen på morgonen, ska äta supergod frukost, få se om Einar ska dokumentera,

Här kommer bild på min toalett:D
 
 haha, ser ut och vara i en garderob men så är ikke fallet;D värt som fan, ska köpa en spegel sen ihelgen och sätta upp så kan man borsta tänderna och sminka mig och sådant på rummet;D SWET

Aja, kanske skriver på morgonen imorgon, får se vilket humör jag är på, men sov gott och dröm om bruna mjuka gossenallar, för det ska jag göra,;D

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0