efter..

..några hinkar på ranchen är jag slut och trött på golf. Imorgon blir bada på badstrand med trevligt folk! =)

exempel på att jag är knäpp,
som sagt var vi hos grannarna igår och käkade i massor, trevligt och väldigt gott. Eftersom Jakobs brorsa bor i Australien och har familj med Australienare så vart det endel engelska, jag var lite knackig märkte jag haha,
Janne (jakobs) pappa,
"Simon, do you want som more food,"
jag,
"No thank you, i´m starving,"  HAHA! Vart lite smått skrattande och jag kom på mig själv, aja=)

och sedan,

Jag gick hem tidigare för att få min skönhets-sömn och somnar. Vid halv 2 ringer far, och jag svarar;
"öhummun oh",
far;
"kom och öppna vi har inga nycklar," 

och smart som jag är stänger jag av telefonen och somnar, vaknar 30 sekunder senare och ringer far 3 ggr men han svara inte, so what tänkte jag och somna om, 1 minut senare bankar det och bultar i mamma och pappas rum och 10 sekunder senare öppnar far dörren till mitt rum och berättar att han klättra in genom fönstret, HAHA!

aja,

fick lite golfbollar som jag ska spara för dem e värdefulla för mig =)



Gävle Partiaffär, mitt sommarjobb och en kompis pappa gamla affär. Falck, pappas gamla jobb och han beställde sånadär bollar förr. Destination GOTLAND, ja, det är färge-bolaget som kör båtarna till Gotland och jag var jävligt kär i stora passargerar-båtar förr och älskade att åka båt, har faktist styrt MS/Tjhelvar på väg hem från Gotland, STOLT! Så den vill jag spara som minne! Kommer byggas på denna samling! Haha töntigt eller inte, DONT CARE!

och föresten akut-ändrar jag denna faktist fula och tråkiga design till en såndär blogg design, ja tyvärr, men detta problem ska lösas snabbt, orkar inte svart, det ger en tråkig klang och jag är ju faktist rolig!

aja, nu har jag skrivit klart, hörs imorgon, pöss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0