bra..

..runda spelad av mig idag, sweet! =) Sänkte mig med, det var skojj, men det skulle kunna gått mycket bättre, aja. När jag kom hem ställde jag mig och tvättade bollar jag fått av Alex och Pappa gjorde 2 mackor som in var att leka med, jävlar vad goda dem var! Hade knäppt några kort på dem om jag inte varit så jädrans hungrig, men men, =) Det kommer väl fler tillfällen, vet inte vad kvällen bjuder på ännu men jag är trött i benen, Kanske spelar på Gävle med pappa för dem har tid =) Eller kanske med Micke och Alex, funderar på att byta namn på bloggen till Golfbloggen, föresten har ju för första gången på 2-3 införskaffat mig en "Bondbränna" men min kallas "Golfbränna" mohaha.

Aja, har inte riktigt någonting att fota heller vilket är lite tråkigt, men men. Får försöka dra mig ut och bli insperad, dock är det sjukt svårt, haha. postar någon bild för att lätta upp stämning i Golfbloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0