Massa bilder

Ja när jag skrev att jag fått ny mobil skulle även bloggen bli roligare. Visst knäpper jag lite kort med mobilen och nu ligger allt i datorn. Här kommer de, :):)



På väg från en het gumpalektion!



Viktor är stoked över maten



Hur lyckas man?



Kusin lånar fotosimons kamera!



Sena ankomster gillar vi inte!



Lite skillnad?



Min syster! :) Som inte är emo Evelina, haha!



Kaffe är viktigt för att vara pigg!!!! Ellerhur fotomicke?;);)

Sådär, nu fick ni lite ögongodis, höhö!
Kommer väl slänga in lite bilder mer och mer såhär från skolan.
Nu ska jag ta mig två mandariner, lite youghurt med flingor! MUMS

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha! du är för skojjig simon.

i just love fruits that's all. men jag tänkte faktiskt själv på hur fånig jag var som stod där och log för mig själv bara för några fåniga bananer..

puss!

2008-12-03 @ 22:29:38
URL: http://stylefile.devote.se
Postat av: David

Tjaa, fan va kul! Känns bra att ha någon som kollar bloggen iaf ;) Måste ju kämpa för att få någon att hitta hit dit. Ska följa din också, fotobloggar är alltid kul sen är det ovanligt med killar känns det som.

2008-12-03 @ 22:34:33
URL: http://versatile.blogg.se/
Postat av: Evelina

Såg nu att hon inte var en svarting! Haha!

2008-12-04 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0