Jävla piss internet

Mitt internet till min dator funkar inte så jag får sitta på pappas dator och då blir det inga bilder. Men jag sitter och dunkar lite musik på min dator med nya högtalarna, som var en julklapp. Grymt, sedan fick jag ett stativ med paraply! Två parfymer, lite krämer, deo, en extern hårddisk och pengar. Mycket bra tycker jag! Så julen får mer än godkänt iår. Dock har vi fått en vattenläcka i huset IGEN, fast nu var det ett rör som rostat sönder i källaren och det byts ut nu så det är väl klart snart, har lixom inte kunnat duschat idag eller ta mitt vardagliga te! Har ingen aning vad jag ska göra idag men imorgon ska jag vara med Henke som bor i malung. Kalaskul! Vi hörs hörrni!

Kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

klart vi ska fota BAAAAAAAAABE

2008-12-26 @ 02:52:02
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Oooj! Man tackar så grymt mycket Simon!

2008-12-26 @ 23:56:43
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0