Sjuk sak.

Ligger i sängen och myser med mig själv, ja ni hörde rätt.
Men nu när jag loggade in på blogg.se såg jag en sjuk sak, jag har haft TVÅ läsare idag? TVÅ, haha nej föresten, nu kom jag på vad det var, haha! =) Det är ju ny dag. HAHAHA FAIL

Men från en sak till en annan, top3 listan asså. Den e gone, sandmannen min polare har inget internet och det är ju tillsammans vi kör den så det blir en eftersenad. Hoppas ni inte misströstar.



HAHAHA.

Klassiker, så jävla skön.

"Luder! Din djävla dåre! Du är dum i huvet fattar du inte det eller. Fan inte första gången du är inne och fördärvar."

Anledningen till att han blev arg var för att han tyckte att han blev bortdömd bollen innan då han dömdes ut. Och det var domaren han riktade sin ilska mot och inte till nån i publiken.
Älskar den!

Aja, ska sofa nu! puss, godnatt,

Kommentarer
Postat av: SARA

<3

2008-08-23 @ 04:08:23
Postat av: stylefile

Simon simon simon fniss

2008-08-23 @ 17:00:13
URL: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0