Nya kläder!

Sådär, nu sitter jag på rummet, käkar lite och dricker lite. Det är gott! Bussen hem från Stockholm var seg! Usch, gubben bakom mig hetter Ulf Lök, strange! =) Han drack kaffe och konjak, käka apelsiner och ritade?! Haha! =) Konstiga telefonsamtal hade han ochså för sig.

Aja, Stockholm var sweet och i förrgår gick vi i barkarby där en cardigan från Peak prompt skulle med hem och en tee från WE. Det var schyssta och billiga köp. Sedan åkte vi hem till Alex farbror som tydligen pappa åt en liten flicka vid namn Sara som jag har pratat med för ett halvår sen, haha världen är bra liten! =) Hos Alex farbror käkade vi en sjukt god Pasta Carbonara, mums! Sedan drog vi ut på aktivitet och kvällen avslutades med världens äckligaste film. "Barnhemmet", Alex kolla och jag låg mest och diskuterade med mig själv under täcket varför sånadär filmer inte ska ses! Men det kan vi ta vid ett annat tillfälle! Jag är ochså sjukt rädd för skräckisar så nej, USCH! Sedan fööööööööörsökte vi sova (notera FÖRSÖKA) som inte gick bra så då ringde vi upp Sara och pratade lite med henne. Trevlig prick det där! =)

Och idag vaknade vi trötta men ändå inte supertrötta så vi käkade frukost, tvätta oss och drog in mot stan där det gjordes ett fynd, en till cardigan men denna gång från Åhlens och märkte var jp. Jättemysig!

Klart ni ska ha lite bilder på klederna!









Ser nu att mina miner är grymt schyssta på alla bilder! Haha, aja det var fynden. Nu har jag inte en krona kvar, eller jo, kanske 30 kronor. Så nu är det näääääääääääästan så man längtar till skolan så man får ordentlig inkomst igen! Blir nog trevligt. Har dock inte stora förhoppningar på dem nya 1orna som börjar, undra vilket folk det är liksom? Haha det visar sig!

Men nu måste jag läsa ikapp på lite bloggar jag har missat! bara 1 dag, helt sjukt vad folk uppdaterar. Men vi hörs imorgon. Känner att detta blir en seriös bloggvecka! Så nu har ni något att se fram emot. Puss

Kommentarer
Postat av: simon s

JAG OCH JOEL BÖRJAR JU!

Det kompenserar resten utav 1orna.

2008-08-12 @ 01:16:06
Postat av: erika

och jag ;)

2008-08-12 @ 11:57:45
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: erika

nej inte riktigt, men borgis blir det åtminstone. :)

2008-08-12 @ 12:34:25
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: erika

sam-ekonomi.

snygga kläder! =)

2008-08-12 @ 13:41:50
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: sara

simon romantik är nå nått mer för dig, inte skräckisar;)

2008-08-13 @ 02:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0