Inlägg!

Det var på tiden tycker jag! Har varit dålig med detta och vet inte varför jag inte har skrivit. Jag får ta och skämmas lite för jag är så dålig bloggare!
 Har spelat golf idag, det gick helt ok. Och paktet ni var så nyfikna på var inget annat än ett dussin golfbollar. Haha, sry för att jag gjorde er jättespända, men men!
Och nu är det Cityfesten i Gävle. Som innebär öl för nästan alla ungdomar i denna stad men det är samma sak varenda år, kan ju vara kul och träffa allt folk men inte i detta väder, regn rusk och kyla. Då är jag hellre ute och spelar fotboll, blir svettig och rör på mig! Hade väl inte mycket mer att säga, men ska skriva mer imorgon/ikväll!

Så ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0