Halvseg dag.

Idag var en såndär dag som är olagliga att ha på sommarlov. Man gör ingeting förns klockan 5, man riktigt skäms. Borde vara ute och njuta det sista som är kvar. Men jag tänker inte säga, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ snart skola, orkar inte, 5 dagar kvar. Nästan alla säger så, vafan, Det är snart sommarlov igen och man ska ju njuta det som är kvar sedan bara köra på!

Så tillslut vid halv 3 tiden skulle jag ta mig i kragen och dra ut och fota och njuta. Men man kommer ut, tar 3 bilder och tänker, äsch, säkert någon rolig inne på msn men INTE då! Så då går man ut igen och tar en 2 bilder till och har värsta idén men är för dålig i photoshop för att kunna göra den och man drar sig till datorn för en konversation.



Gillar det där med miner, det är min grejj!
Så då står man där konfunderad över vad fan som ska fastna på minnerkortet. Tänker, "Jaaa, en fin humla skulle vara perfekt", så går man mot hummelgården (lustigt va?) och sätter sig där. PANG vilken bild, tror man, jävla humlor och vara suddiga! Ett bevis på att man inte är tillräckligt skicklig.



Sedan spelades det golf vid 5-snåret. Gick helt okej och jag är nöjd! Har väl gjort bättre rundor men.



Så jävla snygg bakom mina solglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0