Sjuk

Japp, har gått och blivit sjuk nu, fan va tråkigt. Satt i skolan med snyggPontus och jobbade lite på hemsidan. Vart ganska bra men jag hade ont i huvudet från 2andra lektion så jag orkade inte gå på sista som är Bild. Osså när jag kommer hem går jag upp till sängen och lägger mig och tar febern, visar 38.8 och jag somnar direkt. Drömde skitläskigt som man gör när man är sjuk! Så nu mår jag lite bättre, tog lite alvedon nu men jag är inte 100%tig. Får se om jag går till skolan imorgon eller stannar hemma. Har rätt mycket grejjer som ska vara klart imorgon så får se om jag sticker dit och gör dem men jag vet inte. Nu ska jag se på GAIS-Gefle med farsan, sedan är det Apgården-Ajkåt, hejja inget, OAVGJORT for the win.

Igår vare Bajen-Ellos men det blev 0-0, ganska dålig match men Bajen hade ett innerribbskott som kunde gett dem 1-0 men inte så. Så  nu ligger vi 4a men det är matcher ikväll så får se om vi stannar kvar där. Aja, nu ska jag dra mig vidare. Tjing

image370

Liten bild iaf =)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0