D.2

Idag har jag inte gjort något så nu är jag uttråkad därför skriver jag lite blogg. hehe, två inlägg per dag. Det är aldrig bra. Mina händer har dött. Det är inge skönt. Jag skulle köra lite barr igår på e träning och en bakåtvolt men det ville inte mina händer så dem stannade kvar på barren medans jag åkte upp i luften för att göra en volt bakåt sedan landa i en skumgummigrop, resulterade i att händerna dog och har feta "såååår", först lagret hud har åkt bort, svider som fan. jaja. Sen när jag kommer hem för att duscha en varm dusch och dricka läsk så har jag inga nycklar. Min mamma är på jobbfest syrran är ute. Skitskön? näpp, stog man ute och frös. Det var förjävligt helt enkelt. Sen idag har jag fifflat på internet med att försöka få ihop en ekonomi till en ny kamera. Det gick bra och ska köpa en Nikon D80, antingen i USA eller här hemma i vårat avlånga land. Johan i 3:an åker imorgon och ska kolla runt lite. skitbra och hoppas han hittar något. Men ska ner på stan imorgon med far och kolla med om det är någon affär som har. Min granne kanske har någon till salu tillochmed. Det vore bra=)

Just nu ser jag på 007-Goldfinger. Riktigt tråkig är den. Idag är det jättemycket filmer på 5an och 3an som är värda och se. Man kan ju vara uppe länge riktigt läng nu, hehe, det är ju höstlov==)  Det är sweet. Men jag vaknar jämt tidigt=P Tycker faktist det är riktigt skönt=P Då har man hela dagen på sig att bara schilla istället för att vakna klockan 12 eller något och man har missa vad alla gör:P Men imorse sov jag länge iaf. Halv 11, skitsent för mig. Gick och la mig halv 1 vilket ochså är jättesent:D När det är skola brukar jag gå och lägga mig klockan 9-10 typ=P Fattar inte typ sköning Mau hur han kan gå och lägga sig 1-2=P Då somnar man påväg till skolan på cykeln.

Kamerakamera. Jättesugen på nytt nu. Vore skojj, dels för att D40in är lite under standard med! Har köpare på den iaf=) På torsdag äre fett railjam i sandviken. Det blir sjukt skojj att träffa lite folk och fota lite=) Måste köpa batterier tills dess bara=) Går ju åt som fan på kvällen när det är mörkt och blixten får stå på högsta effekten hela tiden. Det blir roligt att se vilken som vinner hela skiten. Kanske Elov? Han har ju vunnit sjukt mycket railtävlingar och är grym på rails. Blir skojj iaf. har 18 % kvar på batteriet så ska skriva lite till. Men jag vet inte om vad.

Nu längtar jag till vintern. Tänker på en solig dag i kungsberget då man har glatt humör och åker med roliga personer och parken är underbar. Undrar om det blir många såna dagar iår? Dels kommer ju jag fota mestadels och har hört att parken inte ska bli lika bra iår. Skulle vara tråkigt men det kanske inte blir så. Hemlingby kommer ju satsa med lite hopp och rails. Det blirr fett. Sen kommer vi att köra massa roliga spots ute i ingenstans=P Typ åka träd, bonka stenar, köra handplants och massor. Sjukt skoj. Nej nu ska jag kolla vidare på Bond.

L8ers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0