Min dag i bilder



Dagen började med meck framför Patrik 1,5 innan taxin kom, en trasig bandyklubba blev hel.



Emil kom och hämta upp mig, vi svängde in på statoil där jag köpte en Ramlösa uppkallad efter mig. Per-Simon,
Hiskligt god!



Efter lunchen åkte jag och Emil hem till Mormor och Morfar där det bjöds på kaffe och hembakta semlor! MUMS



Emil mycket glad över närvaron!



Per-Simon följde med våran dag och står nu på rummet. Jag är mycket glad över att Ramlösa tagit fram en egen vattensort till mig. Känns hedrande!



Under dagens sista lektion spionerade vi på ett par. Kul!



När vi gick till Konsum Eken där Petter köpte choklad och jag faktist en till Per-Simon såg vi en domartröja vi tänkte sno. Men taskigt så vi gick vidare, och ja, nu har jag 2 Per-Simon på rummet. Ännu gladare.



Innan taxin hem kom som var Viktors broder tog vi en choklad i skolan. Trevligt, nu ska jag äta mat sedan motionera på skridskor med Jakob och Jonatan, men det skiter väl ni i? Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Vic da Man.

öhm jag tog faktiskt en kaffe thank you very mutch...!! ;D

2009-03-02 @ 18:12:30
Postat av: erika

haha, att det är så du raggar tjejer.

2009-03-02 @ 21:44:36
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: Ludwig

Haha, kanske inte ska hänga domartröjan så där synligt :) Schyst att ni inte tog den iaf ;)

2009-03-03 @ 02:35:09
URL: http://ludwig24h.blogg.se/
Postat av: Farsan

Skönt inlägg

2009-03-03 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0