Jag är känd, NY Per-Simon

Idag var jag och Kusin ute och farde i i vinröda faran, vi bestämde oss för att hämta energi på Ica Maxi. Jag kunde inte riktigt bestämma mig så jag kollade ut över läkerolhyllan, vet ni vad jag hittar? En Läkerol Per-Simon, förstår ni lyckan? Först döper Ramlösa en kolsyrad-vatten-sort efter mig, sedan Läkerol ett par halstabletter, Känns mycket hedrande och jag är överväldigad.



Fin ask, det enda tråkiga med dessa namndöpande av mig är att jag inte får bestämma layouten lite, men enda kul att jag får egna drickor och halstabletter uppkallade efter mig!



MYCKET stort, hur många som läser denna blogg får drycker och tabletter uppkallade efter er? NEJ JUSTE! HAH, jag skrattar åt er lallare, här är bevisat att jag är STÖRST, BÄST, VACKRAST!

Kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

haha :D

men hörrö, är du på en fika imörra?

2009-03-09 @ 23:05:05
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0