sådär

.. Nu är min ledighet i bloggen här slut. Har varit skönt på ett sätt men saknade det lite, kvällen har spenderats åt att fylla på musik i min mobil och njuta av sköna covers på youtube här kommer en!



Imorgon bär det av för mig till skidbacken Kungsberget. Men inte för skidåkning, UTAN fotografering med nya objektivet. Blir nog hel skojj ska ni se! Så imorgon kommer det upp lite bilder här ska ni nog se! :) Tänkte faktist lägga mig i sängen och se på Beethoven, som är min favoritdjur alla kategorier (St: Bernadshund).

Men det blir nog bra det där. Nu kommer jag tillbaka folket!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: vilken tur då att alla tycker olika :)

2009-01-31 @ 11:51:23
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0