Derby ikväll, KOM IGEN BAJEN

Ikväll är det Derby. Känns otroligt nervös, har tippat på Bajen ikväll, bara som symbol. Ikväll SKA vi vinna, jag är ingen medgångssupporter och slutar följa mitt lag och det kommer jag aldrig bli (till skillnad från alla apor på skansen). Men en vinst ikväll och denna blogg börjar rulla ikväll, kommer få grym motivation! Men en torsk kommer den troligtvis gapa lika tom som alltid. Fint väder, första derbyt, viktig match, allt ser bra ut. Utom att jag inte har någon plåt och det blir tv;n ikväll. Grymt trökigt men har roligt sällskap! =) Så nu knyter allr nävarna, tummarna, fötterna och tårna och hejjar på Bajen åt mig så hörs vi snart igen!

VI ÄLSKAR BAJEN!!!

Kommentarer
Postat av: erika

men du lille vän, har du fortfarande inte ändrat nummer?

2009-04-20 @ 19:25:58
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: erika

haha det är lugnt ;) blir lite förvirrad bara..

2009-04-21 @ 18:30:32
URL: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0