Text!

(Detta skulle kommit igår men det fuckade sig med publsihme.se)

Sådär, här kommer mitt textinlägg. Sara brukar ofta klaga att jag aldrig skriver i mina inlägg. Men nu ska hon få se vem som är bloggkungen! Jag har inte en aning om vad jag ska skriva om så det kan bli rätt meningslöst att läsa. Men jag gör ett försök. Jag är väl inte den bloggaren som är någon hejjare på att skriva roligt eller uttrycka mig bra, tillskillnad från kusin-vitamin

Jag cyklade ner mot skolan nu ikväll för att se årets skidfilm (snart för nedladdning) med ena kungsbergs gänget, UNP och det andra, H-by ski team, som jag är med i. Inget nytt var det, lika bra och roligt som vanligt. Kommer nog uppskattas på internet. Där nere möts jag av en Tommie som senare blir berusad och rolig att lyssna på, när det kommer 4 andra människor ser jag Sean i mängden och börjar snacka lite med honom, också berusad och rolig att lyssna på, Tommie får span på en dam och börjar ragga lite men hon visar sig vara en killhatare men det tror jag inte på, kollade man i hennes ögon såg man verkligen att hon var tvungen att säga så annars brast hennes stora hemlighet. Jag försökte ställa lite frågor till denna kvinna men fick inte något gensvar. Hum, det var lite svårt att komma på men hon tyckte alla killar var idioter för hon trodde vi (killar) tyckte hon var en hora för hon prata med andra killar när hon hade pojkvän. Detta vart svårtläst men det var så jag uppfattade detta så det var min förklaring. Sen så bar det av hemåt på cykel där jag skulle köra en ny väg och tappa bort mig. Men tro mig så hittade jag hem igen, tur va?

Nu blev jag tom på bokstäver och ska glida vidare på internet. Blir nog en joggingtur imorgon på dagen sedan lite fotograf åt syrran när hon har 20-års-skiva för polarna sina. På dagen blir det presenter för mig med eftersom släkten kommer och jag inte fick mina i måndags. Men men, nu är det nog för idag. Hörs imorgon,

Föresten,  Tack Emil och Micke för kommentarerna. Det gör att man vill posta mer bilder och fota mer, vore ännu roligare om fler kommenterade. Keep it real MF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0