Schönt!

Schönt, helt klart. Allt är klart till foto-grejjen jag ska ha senare. Det blir om lite ljus hur man/jag gör när jag får mina bilder i det ljuset jag vill ha. Just ni har jag redigerat sjukt noga 3 stycken bilder jag ska ta med till jobbet nästa vecka som jag fotade idag. Men mer redigering återstår, ganska segt när det ska bli som man vill.



Denna bild ska jag förklara hur jag gjort och vilket ljus jag använt ikväll. Ni kommer få se orginalet, skrattretande vad dåligt ljus. Plus att jag är nöjd med bilden ^.
Nu ska jag kolla lite på kläder på internet, köp-sugen. Dock får jag hem min jacka och tröjja iveckan som jag beställde för ynka 200 riksdaler!
Om det inte kommer nå inlägg så kommer foto-grejjen ikväll. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0