Schön kväll.

Idag har det varit enbart slappardag med kusin och käkat en varsin hamburgare och druckit kaffe. Jag var alltså ledig idag. Mycket skönt! Har pratat med Alice nu och hon sa att jag var fotografen så imorgon ska jag ringa Gefle Dagblad och be om ersättning. Bilden var riktigt stor och sedan en på framsidan. Så nu jäklar. Aja, imorgon är det skola. Börjar 8.30 och slutar 17. Och jag måste cykla till skolan vilket jag inte är så pigg på. Men men, A man got a do what a man got to do, som vi säger. Aja, solen lyser på riktigt fint in genom fönstret och jag ska ta mig en bild. Kan posta den ikväll,

Vi hörs, postar bilden som GD "snodde"

Kommentarer
Postat av: Anonym

allllice loveli

2008-09-24 @ 20:53:21
URL: http://nelliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0