Säljes!

Tänkte det var dags att sälja kameraprylar nu, annonsen min är från fotosidan.se så jag klistrar in den här.

Hej, nu är det dags för mig att sälja mina två skönheter. Detta är sändare till blixt du har för att trådlöst lösa ut blixten externt.
Jag har två stycken som jag köpte någon gång runt september 2007 på scandinavianphoto.se. Dem är alltså ett år gamla och vårdade med mitt liv eftersom dem kostar 2 895,00 kr nypris. Jag säljer två stycken för 4000:-, vilket är 1800 kr billigare än att köpa nytt. Och dessa kan du betrakta som nya för dem är i bästa skick. Anledning till att jag ska sälja är för att dessa sändare/mottagare är inte tillåtna att fota med på större skidtävlingar och liknande vilket jag har som mål att göra i vinter.Perfekt för fotografen som vill få ett extra skönt ljus till sina bilder. Därför är det nytt på gång. Dem fungerar som både sändare och mottagre. Det du behöver köpa till är en blixtsko och en sladd från ena sändaren till blixtskon där du fäster blixten sedan. Kvitto, kartonger och allt finns kvar, vid frakt kan jag bjuda om det är en seriös kund.



Det är bara att kontakta mig i kommentarerna eller på mail.

[email protected]

Ikväll kommer det lite bilder på shoping, och lite annat. Nu ska jag ta mig en löptur med Joel!
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0