Lars Eriksson!

Förra vecan var det idol, en man med en underbar röst steg upp och tog stor plats, Lars Eriksson, han kör egna låtar och idol var det Bob Dylan han spela. Verkligen värd att lyssna på.

http://www.myspace.com/larsmusic

När vi var inne på lite tv, "Vem kan slå Filip och Fredrik" hade premiär igår och jag vart såld, riktigt bra program som jag kommer följa, går tisdagar, onsdagar och torsdagar! Så ikväll kl 21.00 är jag bänkad
Tycker ni borde kika in och höra skön musik! Idag vet jag inte vad jag ska göra, ganska seg dag i skolan. 2 lektioner, håltimme 3 timmar, inte värt! Blir nog en joggingtur hur som helst! Kul att ni gillade iden om det jag tänkte köra med foto. Ska börja tänka lite ideér om vad jag ska skriva om hehe, några förslag?
Aja, nu blir det en macka sedan jogging!

Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0