Kvällen i bilder

Mikael kom hit och såg på hockeyn med mig, Brynäs-Modo



Blev lite gott till matchen! Min tipslapp med



FASHION



"Skrik som fan nu Micke det är mål"



Sedan knäppte vi över på Idol och såg Alice, jag ringde 2 gånger och messa 2 gånger, Mikael messa 2 gånger, fan vad vi är snäll.
Imorgon är det praktik eller jobb som jag säga, får ju trots allt sjuka 45 kronor om dagen, det lär vara den bästa lönen som finns. Tack skolan för eran snälla matersättning. Schämt, som Shoffe hade sagt. Nu ska jag glida vidare här men vi hörs imorgon. Tror inte jag kommer kunna sova så har ni tur kommer det ett litet snitsigt morgoninlägg. Cant whait!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag ringde oooocksååååå :)

2008-09-29 @ 23:27:51
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: aline

jag messade 6ggr ja haha :D

2008-09-29 @ 23:46:14
URL: http://tjofsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0