Hemma från skolan!

Och det är jävligt skönt, jag ska bege mig ut en på en fototur idag för jag har lite ideér, kan gå åt helvete kan bli skitsnyggt! Aja, ideér om bloggen har jag också fått och det kommer en ny header så det blir lite nytt. Sedan kom jag på att det jag gillar att läsa är om kläder, foton, och vardagliga saker, men vad gillar NI att läsa om? Kom igen, ge mig lite kommentarer så det blir en bättre blogg! Tillsammans kan vi göra skillnad, haha!

Aja, hörs ikväll med foton och förhoppningsvis en ny header!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer videoblogg. Har ni aldrig några stuttsmatte sessions t.ex.?! Eller ifrån någon sommar rail....

2008-09-05 @ 11:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0