Bortruttnade tänder och snylt-Kusin!

Ibland blir det svårt att hitta vettiga rubriker när man ska skriva sin omtalade inlägg. Det blir lixom inget flow i texten för man tänker om rubriken passar. Nu fick jag till det ändå.
Idag fick jag skuss av syster till skolan, vi hämtade snyltar-kusin som bjöd på kaffe efter skolan. Mina tänder ruttnar bort. Vi hade foto och jag blev jäklans nöjd med mina bilder, ska försöka scanna in dem iskolan och sedan visa här. I mörker-rummet diskuterade jag och Emil hur det hade varit om inte vi var släkt, troligen hade han varit grymt less på mig, men jag har mina ljusa stunder också kom vi fram till.
Jag sitter och väntar på Matilda som ska komma med min blixt, sedan ska jag fota en rätt cool bild, om den blir som jag vill så att säga. Vi får se helt enkelt! Nu tänkte jag äta en bit mat, kanske jogga sedan fota lite inomhus, rå-ruttet väder och inget att fota utomhus. Thats sucks helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0