Passa dig för mig

Ja, är så sur på det nya internet, det funkar inte. Igår funka det halvt men nu är det samma problem. Och jag blir så sur, har inte haft ett fungerande på internet på 2 måndaer vilket inte gör mig jätteglad! Och pappa som är så snäll och försöker fixa det tror jag blir sur på honom men det är klart som fan jag inte blir, det är det bara syster som blir. Hon blir jämt sur!
Sedan har jag sådant sjuuuukt jädrans sug efter

1.Kebabrulle.
2.Kebab&pomfritte.
3.Kebebtallrik.
4.Oriental chicken burger.
5.Caffe latte.
6.Nya fina kläder.

Jag har inlett min nya kampanj, jag ska inte käka något "onyttigt" till 1a november. På vardagar alltså. Lördagar blir det svulla med mig själv. Nä får se, men jag ska sluta med massa skit iveckorna. Och ut och jogga minst 3 gånger iveckan. Men när jag börjar kör jag 2 veckor, sedan uppehåll. Kan aldrig hålla något. För försöka nu.
Imorgon blir det roligt, supervidvinkel objektiv ska jag låna hem från skolan. Räkna med massor av bilder imorgon. Kanske hörs ikväll om jag hittar något roligt att posta eller skriva om. Pusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0