Lov till spillo

Ja verkligen. Nu har man höstlov och då ska man passa på att göra alla saker man inte kan göra om dagarna annars. Och det gör man inte nu heller, det går till spillo helt enkelt. Så man sitter varje dag och tänker på hur tråkigt man har och det känns ju ruttet. Idag var jag hos Joel en liten stund. Hände inte mycket vilket var lite segt, no offence Joel. Sen när man tänkte fråga kusin nu om en kvällskaffe är han spårlöst försvunnen. Men jag ska nog ta en promenad till Ica Maxi och köpa mig ingridjenser till ett litet kvällsfikat. Måste dock få någon med mig. Imorgon är det tydligen skidevent som jag kanske ska fota på. Får se om energin bär mig dit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0