Jag har ett problem

Varje gång jag ser en film på youtube eller liknande är jag jätteinne i filmen, ungefär som ett barn som granskar tomten första gången. Ja ni ser bilden, dessa ögon som ser skägget och tänker med den lilla hjärnan dem utvecklat att detta kan inte sluta bra. MEN, så händer det, det som INTE får hända. Någon skriver några visdomsord på msn eller jag får ett mail från facebook och jag känner att jag inte kan slita mig. Måste bara få se vad just denna personen vill säga mig. Så jag klickar upp den där rutfan och ser typ en text som är så jädrans tråkig att min systers sminkning är roligare att följa. Ni fattar återigen bilden, och när jag ska kommer tillbaka in i filmen eller t.ex. den här texten, säkert blivit avbruten 3-4 gånger och jag tappar helt flowet. Jag blir aldrig någon bra bloggare, ska hålla mig till bilder, det är bättre iaf!

Kom på en grejj, blir en ny kategori. Tankar, första inlägget i kategorin tankar.
-Har ni hört om oljeschejken som gick i sina egna tankar?

GAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0