Bilddokumentation

Satt och bläddrade igenom min bildmapp från i vintras och kom fram till en sak.
Jag tar inte tillräckligt mycket bilder på känslor i skidbacken eller personer. Har bara bilder från när folk hoppar. Måste fota lite när man peppar till ett åk eller laddar för åk. Eller när man nyss klarat ett trick och man spricker av glädje, fota känslor satt bilderna får känsla i sig, det är speciellt att fånga på bild och om man ser en bild med mycket känslor och glädje blir man bara glad av att kolla på den. Mycket sådant ska jag försöka fota på, ett litet projekt. Ska skriva något som säkert inte kommer hålla nu, men varje tisdag istället för tips-och-trix grejjen ska jag försöka posta en sådanbild med en känsla eller liknande i.
Ska redigera ihop  en bild nu, slänger upp den strax!

Kommentarer
Postat av: Alexander Eriksson , The aE

Blir fett nice! :D

2008-10-30 @ 11:26:29
Postat av: stylefile

ja, det var ju niiiiiiiiiice som fan.

2008-10-30 @ 11:51:51
URL: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0