Tidigt

Ja nu är klockan 17 minuter över 12. Sitter på mitt rum och har slutat skolan, hade inte sista lektionen så jag slutade tidigt :) Det gillar vi, lyssnar nu på låten : Laget vi alla gillar-Hammarby, finfin låt!
Ska städa rummet idag och fixa lite grejjer i min garderob =P Postar lite bilder senare ikväll! Hoppas någon/några är taggade att spela fotboll ikväll. Är Champions leaguefinal med =) United-Chelesa, go MAN U!



Hatthyllan börjar ta form! hihi,
var ett jävla väder igår, först sol, regn, SOOOOOOL, hagel och sol, haha



Haha,20 maj, vilket jävla väder! =)

Nu ska jag börja ordna en liten garderobsgrejj på rummet=P
Menmen, skriver nog 2 inlägg till eller något sånt! =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: gangster jon

Alla kepsar sög kuk.

2008-05-21 @ 17:53:49
Postat av: Anonym

Gud vad du lovar inlägg, men gör dem inte.

2008-05-22 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0