nytt objektiv =)

Japp, fick ett nytt objektiv idag i utbyte mot ett annat objektiv och ett xbox=) Fresh som fan! Kommer lite bilder senare.

Idag efter rasten jag var hem och skrev på hade jag bild, rätt slappt, bara jag Jonas, Malin, Frida och Anne kvar dem sista 40 minutrarna, fett soft. Anne gick tidigast för hon var kissnödig, haha! =) Ritade en ful sak som skulle göra att man fick ont i ögona av att kolla på, inte fan blev det så.

Nu ska jag vara med Mikael så ska vi hitta på något=) Skojsigt skojsigt, skriver mer ikväll om vad som hände och så kommer det massa bilder från nya objektivet! Känns som man kan få jättebra bilder med det från långt avstånd! Roligt roligt! HAHA!

Hitta en klocka jag tänkte köpa när jag får lust! haha,

image398

Endast 200 riksdaler för denna läckerpaj!
¨
Menmen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0