Nytt, allt är nästan nytt!

Ja, nu är det nytt, fresh och sånt, hämta nyss ut ett par jeans från posten, tidigare har jag bytt rum!;D Einar blev glad för en ny miljö och poppa fram och fotade allt! ;D

 JEAS! ;D

 Annan vinkel!

 Stor garderob att fylla ut;D

Ska flytta upp datorn idag eller imorgon med, blir näääääjz, kommer bli en riktigt datahacker! håhå,
Sedan fick jag ju hem jeansen med;D Vart nöjd, har egentligen 32/32 i strl men Joel sa att Svensson jeans är små som fan i strl så tog 34/32 och dem satt perfekt! Kul;D

 Jeans, osså fick jag en till påse, Tack tack ;D

Men nu ska jag hitta lite grejjer att fyla garderoben med, kul som fan! =P
Skriver mer efter matchen! Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0