Kom hem

från min kusin för ett tag sedan. Åt pasta med pastasås och tog en kopp svart! Sweet, ja, det är ju namnet på min nya kepa, some nytt skit idag alltså! En sjysst tisha och en keps! Nu från Junk dock,

 Japp, tishan och kepan

 Oszar lix, CASHFLOW! han bjöd på 6 kronor sen, sickness

Hade nyss ett gräl med syrran om datorn, var väl lite löjligt startat av mig och sa väl någon dum sak men det löser sig nog, hoppas jag. Hon flyttar på måntag nästa vecka till BARCELONA! FETT,

Är klar med allt i skolan nu och har redovisning av all skit kl 9, ska åka dit till halv 9 och fixa och trixXxa lite!

Ska ut och promenera nu och Einar ska med så det kommer väl en jävla massa bilder ikväll i nästa inlägg! =) 
 
HEJS!=)

Kommentarer
Postat av: J

sicken grabb!

2008-05-19 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0