Inlägg

Ja nu kommer det ett inlägg, dåligt med det på senaste tiden. Men bloggen har segat och datorn jag använder lär ju vara världens första någonsing, sjukt seg har den blivit.

När jag och pappa var på fotbollen fotade jag inget, orkade inte sitta som en japansk turist som såg gräs för första gången och en rund boll, men jäääääävlar vilket drag och tryck det var under matchen. Jäkligt roligt var det och det blir mycket mer i sommar =) Imorgon är det Skansen (djurgårn)-Hammarby! och det ska vi FAN vinna! Skulle egentligen åkt ner men nu blir det inge. Får se på tv hemma istället=)

Skolan, ja fyfan vad tung den är nu, gör ingenting när jag är där och kommer allt mer och mer efter, behöver ett långt sommarlov och vattenskidor, skulle vara sjukt skönt. Imorgon har vi nationellt prov och jag ska göra ALLT i min världsbild som finns för att klara skiten för då har jag inge mer matte i HELA 1an, vore ju guldvärt, sovmornar och tidiga slut, mums, skulle dessutom på torsdagar innebära en håltimme på 3 timmar och 15 minuter, MUMS.

Men nu ska jag börja blogga mycket igen och effektivt, ska bli en datanörd, men nu ska jag fan ut och motinoera, PUSS.

Någon som vill köpa skidbyxor? Isf har jag ett par till salu! Hör av er,
För jag behöver pengar och köpa nya kläder =)

image388

Photoshoot i skolan jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0