inlägg

Ja gud vad jag lovar inlägg men gör dem inte ( Vem är du? =) ), men igår pajja internet under hela kvällen så det var inte mitt fel!

Men men, Kom nyss hem från skolan, satt kvar lite med Oskar och nu sitter jag och tuggar lite sega Ahlgrens bilar, helt okej! Hade bild idag och tog ett snack med läraren och gjorde massa bilder så nu har jag inge mer bild denna termin! Skönt att sluta 9.40 på torsdagar! =) Bara gymnastik som lektion, inte helt fel:D Hade bara dem två lektionerna idag och första hade vi friidrott på, haha, sedan hade vi bilden som var rätt tråkig men skönt att få veta att bara ha en lektion på torsdagar,

Aja, idag ska jag vara med Micke efter hans korpmatch =P Kanske ska kolla funderar jag på! =) Vi har lite grejjer pågång jag och Oskar, först och främst ska vi kanske starta ett korplag i fotboll vi med om vi hittar några som vill vara med! =), sen en till grejj men då vill jag inte avslöja för allt är inte säkert än men det kommer mer om det när det börjar klarna=P Märks att det är sista veckorna i skolan, alla slappar och massa stora slutprojekt på gång,

Och ihelgen är det bröllop!

Nej nu har jag skrivit klart!

PUSS

image445

9 dagar kvar till premiären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0