Home

japp, home efter en fika och prat hos min kusin, trevligt trevligt. Ligger nu i mitt gamla rum med min fars bärbara dator på magen och ett par kuddar vid ena armstödet på soffan och benen på andra, kollar runt lite på saker jag tycker är roligt och vill ha haha. Måste träffa Oskar och Maurice nu, vi har ett paket som väntar, ska nog beställa dem där skorna i-veckaN! Ja, har börjat uppdatera ofta nu haha, men idag kan man inte göra annat än att sitta vid datorn och sukta efter grejjer man inte har råd med. Är ju kul och spara pengar och köpa sen och bli glad över grejjerna men fan ibland vill man ha sjuuuuukt mycket pengar, CASHFLOW lix. Har ett par skidbraxXxer att sälja om någon är intresserad? Finfina scott-byxor, använda en säsong och nästan oförstörda. 900 kr:-, kostar 2200 nya i butik=P
Postar en bild på dem i nästa inlägg, SKYNDA FYNDA!

hade väl inte mer och skriva, skriver mer ikväll med en FET bildupdate=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0