Hemma.

Kom nyss in från en liten körning jag fick av farsan, fan jag är nog nästa V.D för Stor&Liten Taxi, kör ju sjukt bra, växlar och kör som en gud. Tycker jag iallafall. Tycker nästan pappa med. Han är gó den där karln, kom ju hem från Tyskland gjorde han med, med en väldigt baktung bil och en väldans massa alkohol.

image386

Nu har jag så jag klarar mig vah! =)

Nerå, men men, idag har jag hjälpt till hemma till farsgubben, har fyller ju år idag vah, 48 bast! Grattis Grattis! Han fick golfbollar av mig och syster. Men dem kommer väl va borta om någon golfrunda så dåligt som han slår, mohaha. Ikväll ska jag ta det lugnt, var hos Elov igår, kul kul, lite mindre kul för Elof när väktarna kom förbi en sväng. Men men, kul hade jag iaf,

Jaaa, jag har löst mitt klädproblem på rummet, sjuktskönt haha, hade ingen plats men nu har jag gjort plats ;). Aja ska dra mig vidare här på infranätet, SÖDERMALM imorogn!!!!:D Ska fota som fan, kommer massa bilder kan jag lova;D FÖR:

HAMMARBY ÄR DEM BÄSTA

HEJA HEJA HEJA BAJEN!

Skriver imorgon innan jag åker och troligen MASSA bilder på kvällen!;D

Nu ska jag möblera lite på rummet, Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: OlssonLantz

Det där tar du med dig till Elof sen!

Pusspåre

2008-05-06 @ 00:02:17
URL: http://olssonlantzbogren.blogg.se
Postat av: larsa

Dåligt med nya uppdateringar.

2008-05-06 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0