Hej

Ja hej hej, nu sitter jag här på rummet och lyssnar på lite
"Oasis-Dont look back in anger"
Sjukt skön låt som man kan slappa lite till, idag har jag varit i skolan till kl 5, endast för att få klart min film till slutprojektet i 1an. Har 2 lektioner imorgon kom jag på, SWEETNESS.
Dock en håltimme på 3 timmar men men.

Tänkte släpa ut mig och fota lite nu, inte ett skit vad. Bara ta en promenix lix och får se vad som fastnar
på minneskortet, blir väl fåglar och tråkiga buskar som världens mainstream kille.

Ikväll äre desperate housewives, fett nervös, förra gången sluta det väldigt bad och får hoppas det ordnar sig
ikväll, haha. Aja, postar bilder senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Fia

och hammarby vann mot skit gävle!:P

2008-05-14 @ 00:59:55
URL: http://larssonfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0