Film!

Satt mig precis vid datorn, ska duscha sedan ta moppen upp mot Ica Maxi och köpa godis eller nå liknande, MUMS! Sedan ska jag vrida dataskärmen 90grader och lägga mig i sängen och glo på "Linas kvällsbok", "köpte" den nyss och det får bli filmen för ikväll. Igår såg jag filmen "The notebook". Ganska bra film av det jag såg, somnade efter 120 min och den är väl 150 så får se resterande 50 någon dag. Har vääääääääääääldigt mycket plugg i veckan och jag sover ganska dåligt för jag tänker på det men men. Ska plugga ikväll, imorgon, sedan blire väl vara i skolan till kl 20.00 vissa kvällar för att få klart allt. Suck att man inte gör grejjer direkt, det skulle bli så mycket lättare istället för att stressa allting men har nu tänkt klart allt hur jag ska göra och det blir nog bra! =)

Men nu ska jag duscha, äta lite mat sedan plugga sedan maxi sedan film. =)

Have a good evening!


Kommentarer
Postat av: sigrid

hur kan man somna till the notebook?! :(

2008-05-12 @ 20:57:40
URL: http://http://boapm.wordpress.com
Postat av: grabben.

Och hur kan du se 120 min av 150 och sen lär se 50min?

2008-05-13 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0