En är inte dagen slut..

Nej usch nej sköööööönt, mycket kvar innan mat&sov klockan ringer. Sitter nu här hemkommen från skolan, och dit och socialade lite med klasskompisar. Skulle jobba klart lite grejjer men någon äcklig liten %&#"#"/& unge hade slagit/sparkat in mitt skåp så jag kom inte åt hårddisken, jävligt moget gjort! Har mina aningar om vem så jag ska korsfästa honom i veckan! Mohaha.

Kom på att detta är 3dje inlägget för idag och nog allt så kommer det ett 4dje med, med bilder. Ska ut och gå med Einar snart, han sover just nu (batteriet=tomt). Kanske köra en sväng med pappas 4hjulade volvo och 6 växlar, 7 med backen, DEN DU! ZOMG!

Fick en bild av Emma i klassen från min skolvistelse



inte tillgjord pose, nejnej,

Men nu ska jag väl göra lite nytta, Glöm INTE att läsa inläggen nedanför och skriv gärna en kommentar om vinterinlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0