Blogg,

Det här är min blogg, nu ska jag blogga,

vaknade 7.30, duschade, åt mackor åkte till skolan, lämna in ett papper, satt på en bänk i någon timme och sjöng lite för emma och petter, gick och åt en stor portion Chicken bits och ris med Stefan och Petter, sedan åkte jag hem, sammanfattning,
åkte till skolan för att lämna in ett par kl 9. sedan sluta jag!
Haha, börjar bli slappt, en lektion igår, ingenting idag,  2 lektioner imorgon, 1 torsdag slutar 9.40.

Nu ska jag försöka få hit en polare och sedan ska jag gå ut och sola och bada i poolen:D
Bilder kommer ikväll,
LOVAR Daniel ;) ,  haha

Kommentarer
Postat av: sarah

hej snygging ;)

2008-05-27 @ 18:05:32
URL: http://sarahthegerstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0