Bilder!

Ja, vart inge skola, kom inte in så jag och far åkte och köpte frallor! =) Snäll far, nu sitter jag på rummet och lyssnar lite Oasis och ska börja lägga upp massa bilder! =) So, ride on!

 

Började i Kungsberget med en halvbra försäsong.



Joel var ju med, säsong blev lååååång i "Resturangbacken"



Fortfarande i Resturangbacken men i andra banor!



Johan och alla tröttnade på dessa små hopp så vi åkte till..



..maskerad tävling i Gesunda i Dalarna



Där det bjöds på airs att fota och trevliga fotografer att prata med



Den här killen fick för sig och vinna allting så ja varför inte?



Vi var i Hemlingbybacken och hade vår egna, "H-by ski team supersession"



Vi grillade, fotade, åkte skidor och filmade!



Sedan var det tävling i Kungsberget, där träffade vi..



..Zaki Kahn, världens trevligaste person, han fixade eventet jag och Petter hjälpte till med i höstas i hemlingby =)



Fångade dessa grabbar i luften under helgen!
 


Var även ute med Daniel och Petter i skogen någon helg och fota




Sedan öppnade riktiga parken där det inte blev så mycket foto,



Sedan hade johan sponsorer jag skulle fota till men med halvmisslyckat resultat



Lärde känna denna sköna böna under säsong!



Elov och Johan hade en tävling under säsongen..



Där Simon Ericsson vann allting



Sista gången jag fotade för säsongen i Kungsberget, Adde sw 720 mute =)



Sedan körde vi Handrail under påsken i Sörby



Det var varmt och Petter sola och Niklas slet,



Sedan drog vi oss mot sjukhuset där den mest misslyckade sessionen var!

Sen bar det av till kläppen där jag inte fotade, stog och frös och åkte bil! HAHA,

Sådär, där har ni min vinter i helhet!

Kommentarer
Postat av: Simon SSSSSSSSSSSSSss

Sjukhus sessionen var ju Tÿngaste skiten ever. Ont fick jag.

2008-05-18 @ 14:22:20
URL: http://simonsandman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0