3dje

Här kommer tredje inlägget idag, nu är jag pågång sörrni! Bra va?, haha,
Kom nyss UPP (höhö) från duschen, har spelat fotboll med Micke, Alex och Jonatan, var skojjsigt och det var inte lite jag sprang heller=P Nu sitter jag här uppe och kollar på nya objektivet=P

 Fint va? haha,

Kommer lite bilder när jag "provade" objektivet

 Utzoomat, 70 mm,   Inzoomat max, 300 mm, lite skillan huh?

Roligt roligt=) Nu kanske man ska ansöka om presspass och sitta och fota på fotbollsmatcher när gefle spelar=P Skojjsigt skojjsigt! Nu ser den där sängen väldigt inbjudande ut, nästan så det står "Hej sov imig nu", jo det vore ju trevligt asså!

Men men, får se vad som händer imorgon, är ju VÄRLDENS tv kväll, Först "Så ska det låta" sedan "Vart fan är mitt band" med Magnus Uggla, skitbra båda två och brukar faktist följa dem =)

Aja nu ska jag sova, tidig kväller, 21.54 noterar vi bloggslut för dagen Torsdag,

Kommentarer
Postat av: Mau

Likadant som mitt :)

2008-05-16 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0