Update

Sådär, tänkte skriva lite nu för att underhålla er, skrev inge igår, ber om ursäkt för det men var trött och åkte ner till Joar som förde mig vidare till Andersberg där vi spenderade kvällen. Tänkte väl inte skriva något speciellt om den förutom att det var trevligt. Dagen innan spenderades i Kungsberget med Robin a.k.a Ruuk, han och jag kom överrens om att det blir ett klädmärke till sommaren som är hans och jag ska fota lite bilder och han ska skissa till sitt märke, håll utkik=) Var en mycket trevlig dag då vi hade trevligt platåhäng =) pics













Sådär=) Får räcka med bilder för nu, dagen efter platåhänget åkte jag till Kyngen igen och åkte=) återigen mycket roligt, började volta igen och fick det på film vilket var bra=) Dagen var väldigt soft med väder och allting, dock ingen bild från den dagen

Osså idag var Kyngen på schemat igen när det var tävlingen och säsongsavslutning, skulle köra vattenskidåkning men det blev inte som jag hade tänkt mig vilket var sjukt tråkigt. Måste köra nästa år, skyller dock lite på vädret med, men annars gick det bra och åka med, körde volter i stora hoppen idag och det var skitskönt=) Får filma det sen och ha med i Hby ski team filmen! Tävlingen vann swanbeck med all rätt, nog Kungsbergets säkraste åkare just nu enligt mig, sjuuuuukt med stil har den där Daniel, synd att äckel UNP har med han i filmen annars vore han ett bra byte att ha, mohahaha,

Sen hare väl inte hänt så mycket, Kyngen imorgon och nu ska jag duscha, beställde ett till par skor med nyss, soft!
Nu börjar skolveckorna igen och det kommer vare mer updates, ska skärpa mig jag lovar! Puss puss=)


Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: åh. ja har så svårt att bestämma mig viklen jag ska köpa haha :P men vilken jag än köper, så hoppas jag att jag blir nöjd. tack för din hjälp :)

2008-04-01 @ 17:22:41
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0