Torsdag

Torsdag, så skönt, lov nu och det känns efterlängtat, sjukt lite tid kvar till sommarlovet. Väntar bara på dagen när man vaknar upp vid 10, solen skiner in genom fönstret och inte ett moln på himlen, drar på sig ett par shorts och glider ner till frukosten i bar överkropp och förtär mackor. Sedan efter en halvtimme kommer pappa in och har kopplat på båten och man sticker ut med grabbarna och åker vattenskidor hela dagen och får sjukt bra bilder. ÅÅÅÅH, när jag skriver detta blir jag så glad och bara vill ha sommar, sommar och mera sommar, har aldrig känt såhär förut på en vinter men vattenskidor ligger 1a på roligaste nu listan och "vanliga" skidor har hoppat ner till en tredje plats då foto har tagit sig an 2a platsen. Fota i sommar blir sjukt jätte skojj. Har så många ideer redan nu så jag har skrivit upp dem i ett block på mitt rum och låst in dem för det är secret stuff vi snackar om.

Nu ska jag gå upp och äta mackor eftersom min far total misslyckades med riktiga maten, imorgon kommer jag att fördriva dagen med Simon och Daniel så bered er på en fet update med MASSA bilder! =)

Tjing=)

Kommentarer
Postat av: Pet,

Ligger vår gyttjebrottning högt upp på din lista? ;D

2008-03-21 @ 22:34:41
URL: http://petronelllaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0