Sun(not)day

Ska ju vara soligt på söndagar, idag var snöblandat regn. Då vill man inte åka till Kungsberget. Så idag har jag suttit vid datorn, sett på film, städat rummet.
Började hela alltihop med att plocka fram allt på rummet, kvitton kartonger och shit.

 

Det där fick räcka, jag gick till datorn och såg filmen Juno. Helt okej, dock lite långtråkig enligt mig. Ska nog se på Gangster med Kjell Bergqvist och Micke Persbrandt senare. Verkar bra! Sedan fick jag upp igen och städade vidare.



Jeeaa boi! Det var nääääjz, Hoppas nu min nya blixt kommer i veckan som jag har beställt =)

Nej nu ska jag ta mig an Gangster.

Tjiiing!

Juste! Hitta ett par gogglar som kanske någon vill köpa?

 Köp=)


Kommentarer
Postat av: aaaasååå

jaru,
bliviigt jävligt överasskad här nu.
kan du städa?!?!?!?!?!?!
woohoo!!! första saken du klarar på egenhand. firas med tårtaoch bullar.

2008-03-03 @ 15:46:46
Postat av: Alexander Eriksson

Sjukt nice rum du har :D

2008-03-04 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0