Slappt

Idag har jag lyckats bra, skulle vara i skolan jättlänge men så blev inte fallet. jag kom till skolan 8.30, skulle ha 3 lektioner fram till 11, matte kl 12-13, sedan engelsska 14.25- 15.25, Hade bara matten för allt annat vart inställt och blev utslängd från matten efter 10 min. Så idag har jag varit i skolan 3 timmar och 40 minuter men har endast vart på lektion i tio minuter. =) Så när jag kom hem tog jag mig an datorn med ett stort glas Bob saft, hallon mandarin såklart, det enda självklara i detta land. Om det inte är hemmapressad jordgubbssaft, DET är sweetness! Ska ta mig an hemlingbyspårets kilometerlånga spår snart och bränna lite Fullstrike och Whitetiger energi dryck som det blev mycket av i helgen, goda drycker det.



Keps nu =)



Fullstrike:s!

Juste, Är det någon mer än Emma i min klass som
vill ha en personlig photosesh med
mig som den i inlägget nedan med Simon, Joel och Daniel
är det bara att höra av er. Tillgänglig för alla som betalar bra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0