Bloggvärlden har dött

Alla bloggar verkar har dött, Henrik Schyffert lägger ner =(, Blondinbella har tagit paus, Kenza är helt förstörd för Tokio Hotel har ställt in hela turnen. Jag skulle vilja att Filip och Fredrik började blogga. Satan vad dem skulle ha en rolig blogg tror jag. HAHA, själv har jag inte dött, men min inlägg blir bara meningslösare och kortare. Det händer ju inget nu under påsklovet. Förutomatt Pontus i min klass ska till ett spökhus och han kommer skita i brallan den stackaren. Så lättlurad som han är. HAHA det blir skojj.

Har varit i Kungsberget lite på lovet och umgåtts med nääjz folk och åkt skidor. Sjukt skojj, dock måste jag börja volta igen. Har ju typ slutat, haha, ovärt. Tränade in lite saker i blåa linjen igår. HAHA, får köra det i större hopp när en filmkamera kommer fram.

Idag ska jag försöka hitta på något vettigt och göra kanske ta en fika? gå på stan? gå på bio? ja något kommer jag hitta på iaf=) Ska försöka skriva ikväll med, vaknade jättesent idag, halv 10, gick ner och satt mig vid datorn och spelade lite spel. Gick åt helvete och nu kan jag inte vinna ligan med Arsenal vilket suger rätt hårt.

Det har blivit många videobloggar nu. Vad tycker ni om det? Bra eller Anus? ;D

image299

Chilling in Sörby

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla gärna in min blogg om du har tid och lust:D

2008-03-26 @ 13:16:17
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: Jessica

fortsätt med videobloggar! :)

2008-03-26 @ 13:49:35
URL: http://jesscag.blogg.se
Postat av: simon

din videoblogg äger

2008-03-26 @ 20:00:15
Postat av: en konstig kille

videobloggen är rolig thihihi fniizz

2008-03-27 @ 02:51:18
Postat av: Natha

Videoblogg är bara naaajs, absolut inte anus! ;D Mer sånt, de gillar vi! x'D

2008-04-02 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0