top..

..-notch med skolavslutning, verkligen! Skönt med sommarlov, sitter på mitt rum och oskar´n mullrar, PERFEKT! Skönt väder till en skolavslutning right? Nej jag dissar dricka öl idag och stannar hemma med en stor fet chipspåse och ser på toppfotboll Holland-Frankrike. Sådär, "jävlig tråkig jag är" kommer man få några samtal ikväll men det skiter jag styggt i. Det är en lång sommar och jag tycker det är trevligare om man kan sitta ute och grilla och klämna en kall eller två i en fin solnedgång med några polare. Istället för att sitta inne i en 2a på nordost och svettas,

Menmen, som sagt är det inte skolavslutningsväder. Så det är ju lite tråkigt men man fick ju lite kläder av mor. Det lär ju vara det bästa med skolan ändå, när man slutar får man fresha kläder, me like!



outfiten,

skojrta- MQ, bläck,
chinos- Blå, elvine
sunglasses- Nelly.com, blammo
skor- Caliroots.com, Vans

Jea, det var den det. Och grannen tar studenten idag, Grattis grattis haha. Papparzzi som jag är kanske man fotar någon bild med telet om det kommer någon fin lastbil. Men men, skriver kanske ett till inlägg ikväll. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: syster

looking good simon. sjalv kor vi på fest har ner! konstigt eller vada? :D

2008-06-13 @ 15:35:01
URL: http://towis.blogg.se/
Postat av: Knutte

Vilken läcker kille!! Morsan min har köpt sverige kläder som jag ska imorn när jag hejar fram Sverige. Sofie ringde idag. Allt var toppen!!

2008-06-13 @ 17:32:22
Postat av: erika

riktigt snygg!

2008-06-15 @ 22:52:45
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: Erika

vilken steeker :D

2008-06-19 @ 15:58:57
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0