nytt..

..skit! Japp, en massa nytt skit i USA, nu tror ni jag ska skriva om George Bush och grejjer?
nää det är fel, USA står för Up Simons Apartment, sådär har ni, USA,

Ja igår kom det hem en jävla massa grejjer, skor, solbrillor, ny mus, musmatta med miniräknare, godis, batterigrepp till kameran.

 

På bilden ligger inte lådan med batterigreppet.





Bilder på batterigreppet kommer senare =P Måste hitta ngn kamera att fota det =)
Igår hade jag en lektion, idag hade jag en lektion som blev inställd så jag har sovit länge idag, halv 9 =)
Sedan blir det nog en tur med båten eller liknande. Men imorgon blir det bäst, då kommer Henke hem! Mer än ett halvår sedan jag träffa den räven, han går ju på gymnasium i Malung nu,
Säger att det är en håla haha, kan mycket väl stämma, vi ska latja som fan och åka vattenskidor på lördag,
Det var ju den pojkspolingen som fick mig att börja åka. Så det tackar man väl honom för! =)

Nu ska jag gå ner och tugga något, men jag skriver mer ikväll med lite bilder från dagen! =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0